____________________________________
~~Selamat Datanng ke Coretan Azder~~
____________________________________
11.12.13.14.15
9690

kata si leija

Love isn't here or there, it isn't happy, sad, good or bad. Love is just Love.
Promise Less, Perform more




Sunday 21 November 2010

exam....

exam...exam....exam....
apa itu exam? exam adalah penilaian tahap pelajaran kita.penilaian ini penting untuk mengetahui kefahaman kita dalam pelajaran. bak kata orang kita belajar bukan kerna nak kejar pointer yang bagus-bagus, tapi kita belajar untuk menimba ilmu bagi diaplikasikan dalam kehidupan kita masa akan datang dalam erti kata yang lain semasa kita mencari nafkah- kerja.
aq pon kena amik exam.exam kat sudah pon mula. macam baru je nak mula exam. eh rupa-rupanya exam dah abis (last paper kot pagi khamis ni) hahaha memang lawak betul. but the way aq x leh nk balik lagi, sabtu ni kene pergi AIGP, ape tu AIGP? mesti kalian pelik. meh sini aq bagi tau, AIGP tu adalah Annual Intensive Geomatic Practical. gempak tak nama dia?atau kami gelar Survey Camp, cam survivor lak rasa ,hahaha. seminggu juga la kami kena pergi. kami?? mesti la. coarsemate aq semua kena pergi kot. nak tak nak kena la pergi wajib katakan.oleh sebab itulah aq hampir 3 bln lebih x pulang ke rumah aq. rindu aq kat my family. 
 raya haji yang baru-baru ni aq x pulang ke rumah. merantau la katakan. tapi seronok juga beraya kat perantauan.(timba pengalaman). memang betul-betul banyak cabaran duduk beraya kat perantauan ni. salah satunya nak cari makanan. makanan memang penting, keperluan. takut kebulur je. tapi nasib baik la salah satu kafe kat lembaran buka. ape eh nama kafe tu. selalu makan tapi tak perasan la nama kafe tu. ni gara-gara orang selalu panggil kafe tu kafe tengah. sampai tak tau pula nama kafe tu. trimas kepada owner kafe tu.kalau tak kebulur la kami yang tak pulang ni.
abis je survey camp ni aq mahu berehat sepuas-puasnya. nak balas dendam.dendam rehat yang tak cukup.hanya tinggal beberapa hari saja nak balik. aq pon duduk sibuk menghitung hari
p/s: telaah-telaah juga, solat jangan lupa n rehat kena cukup.
Jika berminat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

©Hak Cipta Terpelihara 2010 - 2015 Coretan Azder
PENAFIAN: Coretan Azder tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh dari laman ini.
leijazder.blogspot.com