____________________________________
~~Selamat Datanng ke Coretan Azder~~
____________________________________
11.12.13.14.15
9690

kata si leija

Love isn't here or there, it isn't happy, sad, good or bad. Love is just Love.
Promise Less, Perform more




Wednesday, 19 December 2012

Ada Apa Dengan Nama

Mohd Redza,
nama yang aq sangat banggakan,
sebab apa? sebab nama ini nama aq
setelah sekian lama aq bertanya kat ibu aq dari mana dapat nama aq, baru ibu aq beritahu nama aq diberikan oleh maklong aq,
apa yang aq tahu dan aq dengar sendiri dari mulut maklong aq, nama ni diambil sempena nama sesorang yang dia kenal,
kenal macam mana tu aq tidak tahulah,
sebab aq tidak berkesempatan berjumpa dengan empunya badan (kawan maklong aq),
apa yang aq ketahui, kerjaya pemilik nama ini seorang arkitek tak pon seorang jurutera (ini aq x pasti dan aq tak ingat).
dan sekarang dia punyai anak yang berkerjaya sebagai penyanyi. amat kacak, popular dan mempunyai suara yang merdu, hasil keluaran program realiti di MediaPrima. sekarang anak si pemilik ni dah mula berjinak-jinak dengan bidang lakonan. lakonan yang mantap dan boleh memberikan impak kepada penonton. tahniah..
nak tahu siapa dia ni?? jangan terkejut ye...Aiman Hakim Ridza, aq pon tau ejaan ridza u betul atau tidak (aq kopipes je dalam laman sesawang)
aq pon terkejut juga,
tapi kerjaya yang bakal aq ceburu lebih kurang dengan sama dengan kawan maklong aq ni, sampai maklong aq cakap "  tak sangka redza dah nak abis belajar, lepas ni jadi engineer macam kawan maklong." sekarang baru aq igt semula kerjaya kawan makklong aq tu. dan dari detik itulah baru aq tahu dari mana nama aq diberikan

kalau benda ni salah aq minta maaf ya..

sengaja aq post entri kali lewat, dah lama sebenarnya nk tulis, ni sebabnya
1. tunggu post yang keseratus
2. tarikh hari ni~ 19 hari bulan, hari perkenalan kami mula berputik.


ikhlas dari
  Jika berminat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
©Hak Cipta Terpelihara 2010 - 2015 Coretan Azder
PENAFIAN: Coretan Azder tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh dari laman ini.
leijazder.blogspot.com