____________________________________
~~Selamat Datanng ke Coretan Azder~~
____________________________________
11.12.13.14.15
9690

kata si leija

Love isn't here or there, it isn't happy, sad, good or bad. Love is just Love.
Promise Less, Perform more




Thursday, 13 January 2011

sky juice

sekarang ni dah xde lagi milo or horlick, aq nak layan je air masak, almaklumlah duit sponsor tak masuk lagi.
air masak ni pon elok untuk kesihatan kita. air manis- manis ni bukan elok sangat pon untuk badan kita, kalau x dikawal boleh dapat diebitis n macam -macam lagi penyakit yang datang.
percaya atau tidak, pengambilan air dalam masa yang tepat boleh memberi kesan yang optimum kepada kesihatan badan kita... hah jangan x percaya eh...
fakta ni aq dapat tahu sendiri dari pakar kesihatan....
nak tahu masa yang PALING BAGUS yang di syor kan oleh pakar-pakar perubatan
  1.  minum dua gelas air masak- SELEPAS BANGUN TIDUR. ni sebab boleh membantu mengaktifkan organ dalaman untuk aktiviti yang kita nak buat selepas bangun.
  2. minum segelas air masak- 30 minit SEBELUM MAKAN .sebab boleh membantu penghadaman dan membuatkan perut lebih bersedia memberi ruang yang secukupnya untuk kemasukan makanan..
  3. minum segelas air masak- SEBELUM MANDI. ni coz dapat membantu pengaliran darah dan mengurnagkan tekanan darah....
  4. minum segelas aiar masak- SEBELUM TIDUR. ianya dapat mengelakan terkena strok n serangan jantung ketika tidur

jom minum air masak
so, minum la air masak yang secukupnya.... bukan air batu eh... air batu x elok sebab boleh wat perut buncit... hahaha...

orang bujang~~ air pon wat cara orang bujang~~ Jika berminat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
©Hak Cipta Terpelihara 2010 - 2015 Coretan Azder
PENAFIAN: Coretan Azder tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh dari laman ini.
leijazder.blogspot.com