____________________________________
~~Selamat Datanng ke Coretan Azder~~
____________________________________
11.12.13.14.15
9690

kata si leija

Love isn't here or there, it isn't happy, sad, good or bad. Love is just Love.
Promise Less, Perform more




Saturday, 22 January 2011

5 thun dah~~

hahaha pejam celik, pejam celik, x sangka dah lima tahun eh,
rasa cm sekejap je kan , tu pun bagi mereka yang x melaluinya,
klu bagi aq tu 5 tahun tu agak lama, rasa cam 10 tahun
hahaha pelik-pelik, hidup aq ni memang penuh dengan kepelikan,
hah nak tau apa benda yang kait ni~~
biarlah rahsia ini terus bersemadi dalam hidup aq yang mungkin x bererti bagi sesetengah orang....
kerna 5 tahun ni lah jua menjadikan aq seperti sekarang, yang punyai masa depan tersendiri...
semuga 5 tahun akan menjadi penanda aras bagi ku~~

p/s: sori ek, mood tgh mengulit kenangan silam~~ Jika berminat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
©Hak Cipta Terpelihara 2010 - 2015 Coretan Azder
PENAFIAN: Coretan Azder tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh dari laman ini.
leijazder.blogspot.com